Wybierając rękodzieło nie kupujesz rzeczy. Nabywasz czyjąś pasję, wyobraźnię, kawałek serca, kawałek duszy.

- So Simply -

niedziela, 15 stycznia 2017

do Doroty zawsze...

... jak w dym. Jak nadarza się okazja w odległości 130 km od domu, to grzechem byłoby nie skorzystać. Wczorajsze spotkanie było świetne. Ale podwójne warsztaty to sport ekstremalny. Na pierwszych dokończyłam wszystkie prace czyli taga, serce i dwie kartki. Na drugich zmęczenie wzięło górę i odpuściłam sobie kolorowanie albumu, bo obawiałam się, że coś sknocę. Dokończę sobie w domowym spokoju i dopiero pokażę.
Dziś tylko efekt warsztatów kartkowo-tagowych.
Wszystkim dziewczynom, z którymi miałam okazję poscrapować dziękuję za doskonałą atmosferę :*












9 komentarzy:

  1. Zdolna nauczycielka i zdolna uczennica.Twoje prace są cudne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wooow.. przepiękne! a tag podbił moje serce dwukrotnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się zakochałam w serduszku, jest cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prace! Zdolna z Ciebie uczennica. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne prace :) Czekam na prezentację albumu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Kasiu, z tym albumem to kompletna porażka. Pod koniec drugich warsztatów byłam już tak zmęczona, że odpuściłam sobie kolorowanie. Usiadłam w domu następnego dnia i... i tak spaprałam. Kolory wyszły mi zbyt intensywne i pokryły zbyt dużą powierzchnię. Teraz kombinuję jak to naprawić :(

      Usuń

dziękuję za wizytę na moim blogu, pozostawione komentarze i zapraszam ponownie :)