Wybierając rękodzieło nie kupujesz rzeczy. Nabywasz czyjąś pasję, wyobraźnię, kawałek serca, kawałek duszy.

- So Simply -

niedziela, 30 października 2016

fajny dzień na DWC...

... zaowocował takimi kwiatkami. To już drugie takie najlepsze warsztaty kwiatowe, w czasie których uczyłam się tworzyć kwiatki z foamiramu. Aga Cebula to mistrzyni najwyższej klasy. 
Dzień był pełen radochy i spotkań. Uwielbiam takie dni, chociaż wracam do domu nieźle  zmęczona. Ale warto się zmęczyć :)
A oto różyczki, które zrobiłam i przywiozłam z Wrocławia.


Dorobimy jeszcze pączki i wio z nimi na kartki.

5 komentarzy:

  1. Tak, wiem o czym mowa. Ja latem u Agi na warsztatach też takie cudowności działałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne kwiaty, zazdroszczę talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne różyczki!!! Warsztatów zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję bardzo :) Polujcie na warsztaty z Agą, bo warto!

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za wizytę na moim blogu, pozostawione komentarze i zapraszam ponownie :)