Wybierając rękodzieło nie kupujesz rzeczy. Nabywasz czyjąś pasję, wyobraźnię, kawałek serca, kawałek duszy.

- So Simply -

sobota, 14 listopada 2015

to już kolejne warsztaty z Enczą...

... w tym roku :) Z lekka się rozpakowałam. Zrobiłam fotki, chociaż będą jeszcze uzupełnienia prac. Zjadłam rosołek i ległam - jeszcze nie w pidżamie. I dopiero teraz czuję jak pracowita była ta sobota :)
Dziewczyny, bardzo Wam dziękuję za ten dzisiejszy wspólnie spędzony dzień. Warsztaty jak marzenie, atmosfera również  :)  Należy mi się lufka, zaraz naleję sobie winka i wypiję za kolejne spotkanie z Wami :)




5 komentarzy:

  1. Śliczny ten album ,mediowanie wychodzi Ci doskonale!!!Kartki też śietne, ta druga z laleczką bardzo mi się podoba,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. album rewelacyjny, zazdroszczę tych warsztatów i teraz czekam na kolejne Twoje prace z niecierpliwością!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny album i karteczki
    warsztatów zazdroszczę..... może kiedyś i mnie się uda na takich być....
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, nq pewno się uda :) My mamy od pól roku świetną miejscówkę na warsztaty i to rzut beretem od Kalisza.

      Usuń

dziękuję za wizytę na moim blogu, pozostawione komentarze i zapraszam ponownie :)