Wybierając rękodzieło nie kupujesz rzeczy. Nabywasz czyjąś pasję, wyobraźnię, kawałek serca, kawałek duszy.

- So Simply -

piątek, 13 marca 2015

kolejna scrapowa promocja...

... Kalisza :) Mama mojego laureata poprosiła mnie o wykonanie pamiątki. Pamiątki, którą jej syn mógłby podarować  rodzinie goszczącej go w czasie międzynarodowej wymiany szkolnej.
Od razu pomyślałam o pracach Radosława Janczaka z albumu "Kalisz - podróż w czasie". Jestem zachwycona połączeniem dawnych i obecnych zdjęć Kalisza. Na dwóch kolażach można podziwiać obiekty, których już nie ma i o istnieniu których wielu kaliszan nawet nie słyszało.
Autor wyraził zgodę na wykorzystanie swoich prac i tak powstała moja ramka. Panie Radosławie serdecznie dziękuję :)






1 komentarz:

dziękuję za wizytę na moim blogu, pozostawione komentarze i zapraszam ponownie :)