Wybierając rękodzieło nie kupujesz rzeczy. Nabywasz czyjąś pasję, wyobraźnię, kawałek serca, kawałek duszy.

- So Simply -

sobota, 18 maja 2013

komunijna z fotką...

... bo moja koleżanka kocha takie kartki. Miałam do wyboru zdjęcie z pralnią ekologiczną w tle :( Drugie, już w albie, wydawało mi się przedwczesne. I trzecie to, które znalazło się na kartce. To podobało mi się najbardziej. Takie refleksyjne, najbardziej pasowało do okazji. Miło oscrapować taką śliczną buzię :)




Miłego dnia :)

2 komentarze:

  1. Świetnie wyszło, oryginalnie jak na komunię,ale bardzo mi się podoba i napis idealnie dobrany :)bardzo ładna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) koleżanka wpisała piękne życzenia, bardzo wzruszające, więc uzupełniłam je napisem, który wpadł mi do głowy w czasie tych wzruszeń...

      Usuń

dziękuję za wizytę na moim blogu, pozostawione komentarze i zapraszam ponownie :)