Wybierając rękodzieło nie kupujesz rzeczy. Nabywasz czyjąś pasję, wyobraźnię, kawałek serca, kawałek duszy.

- So Simply -

poniedziałek, 21 stycznia 2013

odkurzanie a może odśnieżanie bloga...

... i to takie jakiego jeszcze nie było. I nie mam na myśli spektakularnych i licznych prac  
Od początku istnienia bloga nie miałam tak długiej przerwy w publikowaniu postów. Ale od świąt jakieś takie scrapowe nicnierobienie mnie opanowało. Tylko troszkę potrenowałam sobie kolorowanie. Na FB zawiązała się grupa "Pomaluj mój świat", zajrzałam tam przypadkiem i dzięki niej pobawiłam się promarkerami.
Oto skromny efekt moich treningów. Autorka digi stempelka jest werciakol :)


W trakcie kolorowania doszłam do wniosku, że mam za mało kolorów. No, i puściłam trochę kasy:) Czekam na przesyłkę. Liczę na dobrą zabawę.

2 komentarze:

  1. Super powrót :)
    Fajnie widzieć tego miśka w tylu odsłonach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudownie pokolorowany stempelek... perfekcja!

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za wizytę na moim blogu, pozostawione komentarze i zapraszam ponownie :)