Wybierając rękodzieło nie kupujesz rzeczy. Nabywasz czyjąś pasję, wyobraźnię, kawałek serca, kawałek duszy.

- So Simply -

sobota, 11 lutego 2012

pudełeczko w pudełeczku...


... czyli mój kolejny pierwszy raz. Exploding box chodził za mną od dawna, ale jakoś nie mogłam się zabrać. Ale dziś imprezka i trzeba było zrobić coś dla jubilatki. A że jubileusz nie byle jaki, to się mocno starałamJ Ja jestem zadowolona, a jubilatka… no zobaczymy.  Wam już teraz poddaję ocenie:)


Uwaga! dużo zdjęć, bo nie mogłam się zdecydowaćJ




W dużym pudełeczku małe pudełeczko na drobny prezencik :) Taka trochę baba w babie. 







I na koniec jeszcze dodatek dla młodej scraperki:)


Miłego wieczoru!

A ja lecę na imprezkę:)

17 komentarzy:

  1. Cudowne pudełeczko w pudełeczku

    OdpowiedzUsuń
  2. prześliczne!!! bardzo mi się podoba efekt "matrioszki" cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne jest to pudełeczko i jakie pomysłowe! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjne pudełko, bardzo staranne i w pięknej kolorystyce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne pudełeczko... pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pudełeczko jest śliczne i to drugie w środku także - na dodatek fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super pudełeczko!!! i zawartość pięknie opakowana!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. to jest pierwszy exploding box?? nie wierzę, jest za idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. pudełko jest boskie - w imieniu młodej jubilatki mogę powiedzieć, że bardzo boskie :-)
    i dodatki "okołopudełkowe" również :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. ile komentarzy! dziękuję, dziękuję :*
    noooo... i Julcia była zadowolona:))) to ja też jestem:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie zapakowany prezencik :)
    Pudełka rewelacyjnie ozdobione.
    Dziękuję za odwiedziny u mnie, pozostawiony komentarz i oczywiście czekam na Twoją kartkę z obrazkiem dziecka. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne pudełeczka, perfekcyjne:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne! I bardzo fajny pomysł z tym małym pudełkiem;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny pomysł, piękne wykonanie, no i jaki efekt!

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za wizytę na moim blogu, pozostawione komentarze i zapraszam ponownie :)